Skip to content

Koesterijs

Jan en Kathleen runnen een familiaal melkveebedrijf dat gelegen is op 2 locaties te Essen-Horendonk. Hier wordt het Koesterijs gemaakt onder het toeziend oog van de kalfjes.

De uitdaging

Een webshop voor Koesterijs

Jan en Katheen runnen een familiaal melkveebedrijf. Ondanks hun al erg drukke leven, besloten ze deze verse melk te gebruiken voor de bereiden van heerlijk hoeve-ijs.

Naast schepijs kan je bij Koesterijs ook terecht voor ijsjes, ijspotjes en kerstbuches. Bij de meeste feestdagen bieden ze een ’thematisch’ ijsje aan.

Jan en Kathleen wilden niet alleen op hun boerderij verkopen, maar de mensen ook de mogelijkheid geven om online hun bestelling te plaatsen.

De oplossing

Een efficiënte en duidelijke webshop

We bouwden een nieuwe webshop voor Koesterijs en hielden daarbij rekening met alle moderne standaarden.

De website werd voorzien van voldoende informatie en is mooi opgebouwd zodat deze de bezoekers aanspreekt.

De winkel bevat de verschillende soorten ijs, en we hebben een aparte categorie gemaakt voor de verschillende feestdagen.

De voordelen

Makkelijk bestellen via de website

We bouwden een volledig geïntegreerd bestelformulier en voegden de nodige betaalmogelijkheden toe. Zo kunnen klanten eenvoudig de producten bestellen om die op een later tijdstip af te halen.

Bij Koesterijs komt er automatisch een e-mail binnen om hen op de hoogte te houden van alle bestellingen.

De resultaten

Efficiënt verkopen

Door hun ijs niet alleen fysiek maar ook online aan te bieden, vergroten ze hun doelpubliek enorm.

De combinatie van een efficiënte website en slim reclame maken, zorgt ervoor dat veel mensen de weg vinden naar Koesterijs.

Website laten maken

Ben jij benieuwd wat Billie Branding voor je kan doen?

Wij helpen ondernemingen groeien. Laat ons jou bijstaan met het bouwen van je online aanwezigheid. 

Laat een professionele website bouwen, ondersteund door sterk grafisch design, copywriting en fotografie. Vind meer klanten dankzij goede SEO en adverteer efficiënt om de juiste doelgroep aan te spreken.